Tegelikult on
LHV käpp üritanud juba mõnda aega haarata Eesti turult erakliente, kes vajavad tavapäraseid pangateenuseid: rahakanded internetis ja kaardimaksed poes. Häda korral sai seni isegi sularaha välja võtta, kui pisku eest kasutada konkureerivate pankade automaate. Kuid nii mitmegi hinnatundliku eestlase hinge jäi ikkagi kriipima mõte, et pole vast mõtet praegusest pangast ära minna, kui vajadusel saab sularaha tasuta välja võtta. Enam ei pruugita nii mõtelda.
Nüüd üritab LHV sarnaselt teistega tulistada kümnest automaadist eurosid kõigile, kes tasuta teenustega harjunud. Sihtmärgiks ei ole vaid jaeturult lahkuvate tegijate kliendid, vaid ka
Swedbanki ja
SEB kunded. Eesmärk ei saa olla vaid kliente juurde võita, vaid teistelt ära võtta.
Üllatav ei oleks LHV agressiivne kampaania, mida pank kasutas näiteks pensionifondide tutvustamisel. Kindlasti hakkab vaekaussi kallutama tasuta internetimakse, sest konkurentide mitmekümnesendised teenustasud võtavad ikka hinge kriipima. Vaadakem kasvõi raugenud
kütuseaktsiisi tralli, kus iga sent on kulla hinnaga.
Kui LHV kommunikeerib oma muutust õigesti, siis peavad senised „suured“ pangad hakkama vastulöögiks valmistuma. Vastasel juhul kasvatab LHV kümnest automaadist kordades rohkem masinaid, kuhu eestlane on valmis oma näpud külge panema.